پارچه روسری کجراه

مرکز خرید پارچه ی روسری و شال با کیفیت و قابل اعتماد

مرکز خرید پارچه ی روسری

مرکز خرید پارچه ی روسری باکیفیت و قابل اعتماد . تولید و تهیه ی پارچه روسری و شال در مجهزترین کارخانه ها ی نساجی و با بهترین دستگاه های پیشرفته روز دنیا برای ارائه ی با کیفیت ترین پارچه های روسری تولید ایران به تولیدکننده گان شال و روسری.

DSC 0335

مرکز پارچه ی خام شال و روسری در ایران

مرکز پارچه ی شال و روسری در ایران معمولا بر میگردد به شهر های یزد و اصفهان . این به این دلیل نمی باشد که سایر شهر ها تولید پارچه ی شال و روسری را ندارد ولی کارخانه های نساجی بیشتر در این شهر ها مرسوم هستند .

اگر دقت داشته باشیم متوجه خواهیم شد که روسری و شال بین خانم ها مخصوصا خانم های مسلملن رواج بسیاری دارد و به نوعی نقش مهمی در تیپ و خوش پوشی خانم ها دارد . و اهمیت بسیاری میدهند به ان هنگام خرید .

پس تولید کنندگان شال و روسری باید دقت لازم را داشته باشند تا در تهیه ی شال و روسری به مراکز خرید معتبر مراجعه شناخت کافی از ان ها داشته باشن تا این نیاز همیشگی خانم ها به بهترین نوع و روش برطرف کنند.

ما در تلاش هستیم تا که شما را با بهترین برند تولید پارچه ی شال و روسری اشنا کنیم که تلاش بی وقفه ان برای بهبود کیفیت و جنس پارچه های روسری و شال است و عرضه ی ان به کل کشور .

DSC 0341

مرکز تولید پارچه های خام روسری و شال برند تیارام کجاست

شرکت تیارام که تولید کننده و عرضه کننده ی پارچه ی خام روسری و شال است کارخانه ی نساجی در اصفهان را در دست دارد و تولید همه نوع ار جنس های پارچه های روسری و شال انجا انجام میگرد .

این نکته نیز قابل اهمیت است که شرکت تیارام برای راحتی و دسترسی بهتر مشتریان برای خرید حضوری دفترش را در شهرقم قرار داده است .

مشتریان عزیز برای خرید حضوری پارچه ی شال و روسری باید به دفتر واقع در قم تشیف بیاورند و از حضور مشتریان در کارخانه معضور هستیم که امری طبیعی است .

در تلاش هستیم تا بتوانیم دفاتر متعددی در سطح کشور برقرار کنیم تا مشتریان به راحتی و با خیالی به کل راحت خریدی راحت داشته باشند.

IMG 20200112 093655 369

چگونه خریدی حضوری برای خرید پارچه ی خام شال وروسری داشته باشیم

همان طور که گفته شد دفتر برند تیارام که تولید کننده و عرضه کننده ی پارچه ی خام شال و روسری است در قم میباشد. پس مشتریان عزیز برای خرید حضوری باید پس ازدریافت ادرس دقیق از مدیریت فروش به قم بی ایند و خریدی حضوری را با خیالی راحت انجام دهند

دفتر واقع در قم همه روزه به روی مشتریان عزیز باز است و ساعت مشخصی ندارد فقط نکته در این است که مشتریان عزیز باید یک روز قبل از حضورشان هماهنگی لازم را انجام دهند.

هماهنگی و ساعات حضور و ادرس همه با مدیریت فروش انجام میگیرد . با خیال راحت خریدی اسان و پر سودی را از برند تیارام به عمل اورید و تنوع کارها و جنس پارچه های شال و روسری را با چشم از نردیک مشاهده کنید.

IMG 20200206 124421 916
امتیاز دهید